Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag in Amerika gaan studeren maar mijn vader vindt dit niet goed, mag hij mij tegenhouden?

Ik zou dit erg jammer vinden want dit is al heel lang een droom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
847

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je 18 bent en het zelf kan betalen kan hij je niet tegenhouden. Ben je 18 en kun je het niet zelf betalen kan hij tegenhouden. Ben je jonger dat kan hij je tegenhouden.
(Lees meer...)
ronron1212
13 jaar geleden
Hoe oud ben je als je ouder als 18 bent kan hij dat niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je nog minderjarig bent kan je vader dit inderdaad tegenhouden, je zou samen met je ouders alle informatie op een rijtje kunnen zetten en de voor,- en tegens..Bedenk wel dat je ver weg bent in geval van nood, laat je in ieder geval heel goed informeren, ik weet van een nichtje van mij die een jaar heeft gestudeerd in Amerika dat het niet allemaal rozengeur en
maneschijn is, je bent aangewezen op je medestudenten..Aan de andere kant doe je een hoop ervaring op natuurlijk en leer je wat over andere culturen!! Maar zolang je minderjarig bent ben je afhankelijk van het goedkeuren van je ouders, deze zullen tenslotte ook in de buidel moeten tasten wat financiën betreft!! Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je 18 bent kan hij helemaal niks meer doen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding