Ik hoor van meerdere kanten nu dat er een chip aan zit te komen in de toekomst, die men bij je wil implanteren. wat is hier van waar?
Deze chip zou er voor zorgdragen dat men je overal en altijd kan traceren en in de gaten kan houden. Dit beangstigt me. Wat blijft er nog over van je vrijheid dan? In hoeverre is dit waar? Of mag dit naar het rijk der fabeltjes? Als dat waar is vind ik het niet gek dat mensen paranoia worden. maar het lijkt mij dat als de overheid werkelijk tot zoiets in staat is, mensen toch echt in opstand gaan komen of niet dan?
denken jullie nou echt dat jullie er iets aan kunnen veranderen?
als het komt dan komt het maar wordt het mooi verpakt en op een langzame manier ingevoerd.
een beetje suf demonstreren en handtekeningen verzamelen gaat je echt niet helpen.
als ze die chip willen invoeren dan gebeurt het en jullie kunnen daar niets tegen doen.
de overheid zal zo op jullie in gaan praten dat jullie nog denken dat het goed voor jullie is.
slaven die niet beseffen dat ze slaven zijn kunnen niet in opstand komen puur en alleen omdat ze niet beseffen dat ze slaven zijn.
you will all obey, quess that's what you guys do your whole life!
en omdat ze in egypte een dictator weg hebben gekregen wil niet zeggen dat het nu beter is aangezien een groot deel van het regime er nog steeds is.
mubarak was ook niet het grootste probleem. het gaat om de mensen achter de schermen en die zijn er nog.
los daarvan zal datgeen wat in afrika en het midden oosten gebeurt nooit bij ons plaats vinden.
we zijn te bang dat we onze spullen kwijt raken en te verwend met allemaal zooi die ons rustig houden.
maar goed, who knows.
wie weet beseffen wij ooit ook eens dat wij, de westerse wereld het grootste gezwel zijn op aarde en dat de macht hebbers in onze westerse beschaving veel en veel erger zijn dan mubarak.
alleen bij mubarak zien wij het en bij onze elite weten ze het mooi te bedekken.
ze hadden iets bereikt, het woord democratie had op het begin daadwerkelijk betekenis maar na enkele jaren was de wet alweer aangepast en weer jaren later is er nauwelijks meer iets van overgebleven. ik heb geen negatief beeld van de mensheid, ik geef alleen de realiteit weer.
en hele hoop mensen zeggen een hoop maar de mens is een kudde dier en doet pas wat als de kudde groot genoeg is.
een hoop mensenzeggen dingen maar bijna iedereen in nederland heeft werk, hiermee kunnen ze geld verdienen om eten/drinken en onderdak tw betalen.
hoeveel mensen durven hun werk op het spel tw zetten om te gaan demonstreren zoals bijv in egypte?
in egypte zijn/waren er een hoop werkeloos, die mensen hebben vrijwel niets en zelfs onder die omstandigheden duurde het heel lang voordat er eindelijl iets gebeurde.
en dit heeft niets te maken met complottheorieen maar gewoon met het menselijke gedrag te maken.
los daarvan vind ik complot theorieen soms wel handig, zo krijg je tenminste eens way anders te horen, want hoe je het ook went of keert een complot theorie kan een leugen zijn maar de verhalen die de overheid ons verteld zijn ook nooit helemaal waar.
dan maar meerdere leugens horen dan 1.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.