Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (6)

Gezien je vraagstelling zou ik lekker voor de PVV gaan...

Hier zal wel weer een hoop kritiek op komen...
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Groen Links.

Toegevoegd op 27-05-2009 08:08:45
Euh. Ik bedoel SP.. Die zijn tegen.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
SP en PVV zijn eigenlijk de enige echte opties voor 'tegenstemmers'. Dus het is verder vooral afhankelijk van of je links of rechts bent, voor welke je kiest.
Maar ik zou ook even kijken waar je in andere standpunten staat, het is een beetje eendimensionaal om je keuze alleen te baseren op "minder europa". Doe de kieskompas!
(En als het dan toch SP of PVV wordt, doe dan toch maar SP, die beargumenteren het naar mijn mening wat beter..)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
ik zag in een campagne : samenwerken ja, superstaat nee...tegen bemoeienissen van Europa bij zaken die we heel goed binnenslands kunnen regelen( en al hebben geregeld)... dat sprak mij wel aan...
het was van de Christen Unie... persoonlijk spreekt me dat weer minder aan, maar misschien heb jij daar wat mee...
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ik denk dat als je tegen meer Europa bent je inderdaad het beste uit bent bij hetzij PVV hetzij SP.

Goed trouwens dat je wel in de gaten hebt dat je meer bereikt met wel stemmen, maar dan op een partij die Europa wat wil inbinden dan dat je maar gewoon thuisblijft omdat Europa je toch niet interesseert.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Voor het enige juiste stemadvies moet ik je verwijzen naar: http://www.stemwijzer.nl/.
Na het invullen, krijg je te zien welke partij het dichts bij jou politieke denkbeelden ligt.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing