Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik doen met lege dvd-hoesjes?

Ik was het zat, die stápels dvd's in m'n kast. Ik heb alle losse dvd's nu in mappen en spindels gedaan, maar vind het zonde om al die lege dvd hoesjes weg te gooien. Weet er iemand een alternatief (creatief?) doeleind voor?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Weggooien bij het 'oude plastic' dan worden er weer nuttige dingen van gemaakt, zoals bv een speelgoedauto
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ik zou zeggen: Zet ze op marktplaats. Volgens mij zijn er best wel wat mensen die die dingen graag over zouden nemen voor een zacht prijsje.
In de winkel zijn die krengen namelijk best prijzig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef ze aan de locale kleuterschool. Daar kan je uuuuren knutselplezier mee hebben. Of de kinderen kunnen voor bv moederdag hun eigen DVD hoesjes maken etcetc.

Let er wel op: in een spindel beschadigen de DVD's snel. Je kan ze beter allemaal in een map hebben. Wrijven ze veel minder tegen elkaar aan bij get zoeken naar een dvd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het er genoeg zijn schroef dan je hele muur vol met de hoesjes. Steek in de hoesjes foto's van geliefden, plaatjes die je mooi vind, een stukje behang, etc.... maak je eigen persoonlijke collage.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je niet de hele muur onder wil boren, kan je de hoesjes met de foto's erin ook half openklappen zodat ze mooi recht blijven staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maak een storm vaste Tipie en test hem als het weer hard gaat regenen (geloof morgen), dus je moet opschieten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nog een keer gebruiken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weggooien, asap
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met lege dvd-hoesjes valt nog genoeg te doen.
zijn ze van plastic, dan kun je er een eigen ontwerp-hoes van maken en er een cadeau bon in doen kan ook heel goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing