Niet alle musea doen mee met de museumjaarkaart. Deze kaart kun je alleen kopen op de site van museumjaarkaart.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor in heel erg veel musea waar de museumkaart (geen jaar) te gebruiken is kun je de kaart ook aanschaffen.
ronron1212
11 jaar geleden
welk kaartje is dat dan pelle graag info
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De museumjaarkaart heet de museumkaart (geen jaar). Ik heb hem zelf gekocht in een museum. Er zijn 150 musea waar je de kaart kunt aanschaffen: zie 2.7 http://www.museumvereniging.nl/LinkClick.aspx?fileticket=x4Py_F9wZ3k%3D&tabid=165
ronron1212
11 jaar geleden
ik heb al jaren een museum kaart en die is telkens een jaargeldig. De link die je stuurt werkt niet en geeft een error
http://www.museumkaart.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vroeger heette het museumJAARkaart, nu museumkaart, zie je eigen link. Hier opent tie prima.
ronron1212
11 jaar geleden
Er zijn 150 musea waar je de kaart kunt aanschaffen: zie 2.7 Nogmaals welke andere kaart
ronron1212
11 jaar geleden
Oja jaar hoort er niet bij maar je koopt hem wel voor een jaar pelle.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik snap er niks meer van ronron, hoezo welke andere kaart? lees nog eens wat ik heb neergezet.
Je kan een museumjaarkaart gewoon kopen in een deelnemend museum!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens de informatie op de site van Museumjaarkaart zelf kun je de kaart alleen bestellen via hun website.
Misschien dat je een formulier kan invullen bij een museum, maar de verwerking kost toch enkele dagen. (zie in bijgaande bron)

Maar misschien bedoel je ook iets anders, namelijk een gewoon toegangsbewijs voor een museum. Dat kun je inderdaad in het museum zelf kopen of via internet als ze deze mogelijkheid bieden. (bij zeer druk bezochte musea en tentoonstellingen, meestal wel).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Museumkaart is, behalve via de website, ook in 150 grotere musea te koop.

Onlangs is de nieuwe Museumkaart-website live gegaan. Het lijstje met musea waar de kaart is te verkrijgen komt erop te staan, maar dat is om technische redenen pas over enkele weken gerealiseerd.