Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is deze zijn correct geschreven?

Maar de geruchten zijn nu harde waarheid geworden want de durrr-challenge tussen Daniel ‘Jungleman12’ Cates en tom Dwan is vanaf donderdagavond volop aan de gang bij full Tilt Poker.

Hierboven staat de zijn waar het om gaat. Graag je antwoord onderbouwen met feiten. Dus waarom is het zo? Waar staat het officieel geschreven?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Euh... wat is nu precies de vraag, ik kan het niet geheel volgen.
jc54
14 jaar geleden
Hoe zou je "zijn" anders schrijven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zin!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oooooooooooooo... Ksnappum, bedankt. Bedtijd voor 't vlindertje dus ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:p
paulus811
14 jaar geleden
rare vraag, we zijn toch zeker geen manual spellingchecker

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

sowieso ontbreekt er een komma na geworden, verder denk ik dat je gewoon een keus moet maken; lucky strike of west...?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het lijkt me dat "tom" "Tom" moet zijn.
Ik zou zelf voor de leesbaarheid een komma invoegen tussen "geworden" en "want".
Een durrr challenge zou vermoedelijk zonder koppelteken moeten, en of dat wel of niet met hoofdletters moet hangt er vanaf.
Full Tilt Poker: ik zou alle drie de termen met een hoofdletter schrijven, maar het kan zijn dat het een officiële naam is waarbij "full" met een kleine letter wordt gespeld.
Ik zou dus schrijven:
"Maar de geruchten zijn nu harde waarheid geworden, want de durrr challenge tussen Daniel ‘Jungleman12’ Cates en Tom Dwan is vanaf donderdagavond volop aan de gang bij Full Tilt Poker." (En dan nog eventueel Durrr Challenge.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thnx!
Als dit voor een boek is, dan is het een uitermate slechte zin, als het een verslag is voor de krant, dan is er niet veel mis mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is zonder twijfel het meest kansloze, nutteloze antwoord dat ik ooit van iemand gekregen heb! Totaal niet onderbouwd, je gist maar wat.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image