Huilen Duitse babies anders? ( zie uitleg )?
schijnen te verschillen van andere baby soorten ( vertlelde mij net een universitair type )
zijn hier ook geluidsdragers ergens van te vinden ?
Toegevoegd na 46 minuten:
psps ik ben zelf 50% duits ( halfbloed nederlands...) de reden van deze vraag is niet dat ik iets naars bedoel met duits : maar taalvorming intresserd mij enorm
mijn tik is ook nog eens dat ik chinese en japanse filosofie heb gestudeerd veel in mn leven zodat mn vraagstelling een beetje haaikoe achtig is...
Psst slapen doe ik niet veel.
Duits baby's huilen dan zeker met de zgn. ringel-s.
Een tip de volgende keer vraag je meteen hoezo, wat is er anders, volgens wie etc. en dan geef je mij het antwoord want dat vind ik heel boeiend.
Misschien een leuke voor wetten dass! kies drie huilende duitse babys tussen 50 europiaantjes van andere nationaliteit. Misschien dat je van sauerkraut ook sauer wordt en harder gaat brullen. Maar serieus stuur me een PBtje als je het antowoord of geluid hebt.
Ik vind de vraag in elk geval geweldig/
Ik heb ook wel een gehoord dat vokgels uit andere landen andere geluiden maken maar van huilende baby`s heb ik nog nooit zoiets gehoord.
Zelf zie ik nog eerder die italiaantjes tot die dingen in staat vooral de jongetjes op een gemengde afdeling.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.