Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zou je in 30 dagen echt een taal kunnen leren?

Vanmiddag kwam ik dit tegen en ik vraag me af of je echt in zo korte tijd een taal kan leren. Of is dit slechts een manier om goedgelovige mensen geld uit de zak te kloppen? Ik vertrouw de zaak niet.

http://sciencerookie.com/nl/automatisch-studie-van-talen/?utm_content=139Pilot_2weken&utm_source=taboola&utm_medium=maxcpc&utm_campaign=nl-taboola-maxcpc-ron-2017-01-24&utm_term=msn-netherlands

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Taal
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ja dat kan, maar alleen bij de volgende cursus:
https://www.reginacoeli.nl/over-ons/de-nonnen-van-vught.html
Dit is de enige plaats in Nederland die erkent is op dit gebied.
Lees alles hierover op Internet.
Ik heb hier prachtige staaltjes van gezien.
Een Duitse vrouwelijke professor gaf na een cursus bij de nonnen na een maand haar colleges in het Nederlands aan de Universiteit Utrecht. Maar ik ken meer voorbeelden! Ook in andere talen.
Ivana
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit is niet mogelijk en kan dus gezien worden als een verkooppraatje. De 'cursus' houdt ook geen rekening met de (on)mogelijkheden van elke deelnemer. Zelfs een kind die geacht wordt makkelijker een taak te leren dan een volwassene zal dit niet leren in 30 dagen. Er is ook geen wetenschappelijk bewijs te leveren die zegt dat dit wel kan. Het is beter om deze centen te steken in een echte cursus.
8 jaar geleden
Ik studeerde taalkunde op de universiteit en ik kan je verzekeren dat het onmogelijk is! Het vergt JAREN om een taal perfect te beheersen en een andere taal leren, dat blijf je doen je hele leven. In één maand, als je intensieve lessen volgt kan je waarschijnlijk een degelijk niveau in een taal bereiken, op voorwaarde dat je een bepaalde gave hebt om talen te leren. Maar nee, echt een taal leren in 30 dagen dat is onmogelijk en ik zou denken dat een advertentie die dat beweert oplichting is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing