Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

"Uit elkaar"schrijf je niet "aan elkaar", en "aan elkaar" schrijf je "uit elkaar".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
muwahahahaha,, xDD klonk vaag, maar +1 xD
Ik kan dat nog niet doen, helaas ><

Andere antwoorden (7)

nee, en aan elkaar ook niet. Ik heb allebei, want ik wist het niet, door het spellingsprogramma van Word laten gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het antwoord is juist, maar wel een tip: vertrouw bij de vraag 'moet er een spatie tussen?' nooit op de spelchecker van Office. Die kent namelijk heel veel correcte samenstellingen niet, en zegt dan volkomen onterecht dat er een spatie tussen moet. En Nederlanders hebben tegenwoordig toch al zo'n last van Engelse ziekte! http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse_ziekte_(taal)
Als aan elkaar uit elkaar schrijft mag je uit elkaar ook uit elkaar schrijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee zeg maar eens uitelkaar, klinkt al stom. dus gewoon uit elkaar niet aan elkaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee het is uit elkaar. los kan wel apart maar dat staat hier los van... wat dan wel weer los van elkaar moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat klinkt gek het hoort uit elkaar te zij:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit soort vragen zoek ik altijd op in het Groene Boekje Online.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar zit ik ook altijd mee te worstelen. Dan zoek ik het op bij http://www.onzetaal.nl/advies/ervanuit.php en dan weet ik het weer voor dat moment.
Wat niet wegneemt dat ik het bij een volgende gelegenheid wer vergeten ben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding