Welke engelse cursus is het meest geschikt voor mij?
Ik ben op zoek voor mijzelf voor een cursus Engels om mijn taal- en grammaticakennis naar een hoger niveau te schroeven. Het enige lastige bij mij is dat mijn taalkennis zelf aangeleerd is en van een hoger niveau is van mijn grammatica. Dit komt door het lezen van boeken, kijken van films, etc.. Dus spreken gaat mij prima af, tot op zekere hoogte (ik zou inschatten dat mijn Engels boven MBO-4, misschien begin HBO-3 niveau is).
Maar grammaticaal bak ik er weinig van, ik weet weinig van vervoegingen en werkwoorden.
Nu zie ik bij de LOI een cursus staan voor beginners en gevorderen, zou dit iets voor mij zijn? Of raden jullie mij aan ergens anders te zoeken?
Als je over veel discipline beschikt, kunt je ook gewoon een tweedehands schoolboek of cursus aanschaffen en het daaruit leren.
Ik denk dat Crea wel een goed idee heeft met eerst een beginnerscursus voor grammatica en daarna een cursus voor gevorderden.
Misschien zoek ik ook wel voor een 2e hands schoolboek of cursus.
Amadea, ik ga bij de bibliotheek eens kijken wat voor materiaal ze beschikbaar hebben, bedankt voor de tip.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.