Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet het boekje waar je je uitvaartwensen in kunt opschrijven?

Er schijnt een boekje te koop te zijn in de boekhandel waar je al je uitvaartwensen in kunt opschrijven, maar ik kan het nergens vinden omdat ik niet weet hoe het boekje heet. Iemand en idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat zal het Laatste Wensen boekje zijn, maar dat kun je waarschijnlijk bij iedere levensverz. mij. of uitvaartondernemer gratis krijgen.
Daar hoef je niet speciaal voor naar de boekhandel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt dat zelfs op de muur schrijven haha, zolang het maar met de hand geschreven is. Codicil heet dat :) maar het mag geen geldbedrag bevatten (bijv piet krijgt mijn muntgeld :p) altijd handig on te weten.
Goed antwoord, kan nu helaas niet plussen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo, ben je uitgeblust? ehh...plust?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha nee ik zit op de iphone app en die heeft die mogelijkheid (nog) niet helaas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
(nu op pc, alsnog een +)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja,dat kan je gratis krijgen.
Wij kregen het bij een informatiepakket van Monuta.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan ook niet plussen,ik zit ook op de iPhone app,erg hè?:p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je uitvaartwensen hoef je echt niet met de hand op te schrijven hoor al zal dat wel makkelijker zijn als je een boekje hebt, maar het hoeft niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel als je dit per se wilt..dus als codicil. Tenzij je dit in je testament laat zetten.
Natuurlijk kan je je uitvaartwensen op de computer zetten ofzo, maar als een familielid dit anders wilt heeft de overledene pech, tenzij diegene een testament heeft of een codicil (welke met de hand geschreven moet zijn).

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding