Wat betekent de uitdrukking? Die gast spoort echt niet bv
of die gasten sporen/spooren zeker niet?
18.7K
18.7K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijvoorbeeld denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bv. is een net zo officieel als afkorting voor het woord 'bijvoorbeeld' als bijv.
Amadea
13 jaar geleden
Blijft mijn vraag toch nog steeds onbeantwoord. De uitdrukking is "die gast spoort niet". Wat bedoel je dan met "die gast spoort niet bijvoorbeeld"?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beata virgo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea Voel jij je wel lekker of niet?
Amadea
13 jaar geleden
@babyfaced: Lees nou zelf je vraag eens goed. Heeft niks met lekker te maken, maar met onlogica.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijvoorbeeld de uitdrukking 'die gast spoort niet'.
Zo kun je ook als voorbeeld verzinnen: 'Wat zij doen spoort totaal niet'. Zo kun je nog veel meer -voorbeelden- verzinnen m.b.t. die uitdrukking. Hopelijk is jouw 'vraag' nu wel beantwoord Amadea? :)
Zo kun je ook als voorbeeld verzinnen: 'Wat zij doen spoort totaal niet'. Zo kun je nog veel meer -voorbeelden- verzinnen m.b.t. die uitdrukking. Hopelijk is jouw 'vraag' nu wel beantwoord Amadea? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou dit is dus niet een fatsoenlijke Nederlandse manier om dat duidelijk te maken. Groot gelijk Amanda!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja + voor Amadea!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben 't met Amadea eens, het is geheel niet gebruikelijk het op die manier te formuleren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allemaal goede antwoorden al, ze zeggen ook wel: Hij is van het padje af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wil weten wat het betekent als mensen zeggen 'Die gast spoort echt niet'. Je wil niet weten wat het bijvoorbeeld betekent als mensen zeggen 'die gast spoort echt niet'. Dat b.v. slaat in de vraagstelling echt nergens op, ik zou nu net zo goed antwoord kunnen gaan geven op een heel andere vraag want het was maar een voorbeeld. Een voorbeeld van wat?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.