Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom wordt gemeenschap ook wel geslachtsverkeer genoemd. Zo druk is het toch niet op die snelweg?

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik bedoel natuurlijk geslachtsgemeenschap/geslachtsverkeer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geslachtsgemeenschap is iets anders dan gemeenschap.
(bv gemeenschap van goederen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gemeenschap
Afbreken: ge·meen·schap
Synoniemen
gemeente
maatschappij, samenleving
Het mag duidelijk zijn dat geslachtsgemeenschap iets anders is. (de vraag is onjuist)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

C4 heeft gelijk, maar het zijn toch maar gekke woorden., gemeenschap, geslachtsverkeer??
Vroeger zei men ‘het gemak’ en ‘het genoegen’ als met het over poepen en klaarkomen had/

Een paar jaar geleden werd ik in een Frans ziekenhuis geopereerd aan mijn blaas, d.w.z. daarna dagen met een 3 voudige katheder in je pisbuis. Dat moet wel schoongehouden worden. De broeder kon mij niet duidelijk maken wat hij moest doen en de arme jongen werd roder en roder. Zelfs het woord ‘penis’ is al te beladen in het formele zuidelijke Frankrijk. Na een half uur begreep ik wat hij moest doen en heb hem toestemming gegeven het zaakje schoon te maken.

Dus geen gemeenschap, geslachtsverkeer maar gewoon neuken. What is in a word?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, ik begrijp echt niet waar Frankrijk die olalala reputatie vandaan heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet van het gedrag van de gemiddelde burger, maar meer van de commercie. Nachtclubs e.d.
En bovendien, dat het hebben van een buitenvrouw redelijk normaal is in de hogere geledingen van de Mij.

Andere antwoorden (6)

Niet druk op die snelweg?
Bij een zaadlozing komen er tussen de 300 tot 500 miljoen zaadcellen in de vagina terecht.
Het lijkt me dus dat het er gedurende die periode zeker spitsuur is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Verkeer heeft trouwens niets met drukte te maken, verkeer is officieel de verplaatsing van mensen, objecten etc.

Geslachtsverkeer is dus het verkeer tussen geslachten, de verplaatsing van zaadcellen naar een andere omgeving.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahaa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals Urbanus als zei: ik was één van de zaadcellen van mijn vader. Wij waren met miljoenen en wij begonnen te rennen, te rennen en ik had die dag gewonnen !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verkeren betekent gewoon omgang ; omgang hebben met, met iemand omgaan. Vergelijk ook : verkering.
denk aan verkering hebben, oftewel (exclusieve) omgang met elkaar.
geslachtsverkeer is dus de omgang met elkaar op geslachtelijk vlak.
(Lees meer...)
Rieneke1
13 jaar geleden
Verkeer is verkeer, 1 fietser in een steegje is ook verkeer ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met dat constante in- en uitparkeren is een botsing zo gebeurd...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het heet geslachtsverkeer omdat als je het op de middenweg doet je geslachtsdelen niet meer te gebruiken zijn .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verkeer is een normaal Nederlands woord maar heeft meerdere betekenissen. Het is een zg. 'homoniem' ( woord met meerdere betekenissen zoals bijv. het woordje 'arm'. Je kunt nl arm zijn en je kunt je arm breken.

Verkeer is niet alleen het aantal voertuigen en weggebruikers, maar het betekent ook 'gemeenschap, relatie, verbinding, omgang'. Zo heb je ook 'briefverkeer' en dit kan ook correspondentie tussen twee personen zijn, die verkeren (gaan om) met elkaar via brieven.
Geslachtsgemeenschap is dus niet anders dan gemeenschappelijk met elkaar verkeren, dus geslachtsverkeer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image