Zijn er ook palindromen die ondersteboven nog palindroom zijn?
Bijvoorbeeld de O en de N etc zijn ondersteboven hetzelfde.
4.8K
4.8K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dacht je dat ik dat niet wist. Ik wil jullie juist uitdagen.
sterredag
14 jaar geleden
Ik zie de N niet als hetzelfde hoor onderste boven, want dan begint het stokje ineens links boven, in plaats van links onder.
sterredag
14 jaar geleden
Ik dacht bij onderste boven aan, je zet het woord ondersteboven (en niet dat je zelf ondersteboven gaat staan)
Bij een palingdroom worden de letters van volgorde van achteren naar voren gezet, maar houden ze wel de juiste schrijfwijzen.
Zo las ik deze vraag ook. Je zet jezelf niet andersom, maar het woord andersom (alsof je er een spiegel boven zet) Ik verwijder mijn antwoord wel
Bij een palingdroom worden de letters van volgorde van achteren naar voren gezet, maar houden ze wel de juiste schrijfwijzen.
Zo las ik deze vraag ook. Je zet jezelf niet andersom, maar het woord andersom (alsof je er een spiegel boven zet) Ik verwijder mijn antwoord wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de N is eigenlijk niet hetzelfde ondersteboven
controleer maar :D
controleer maar :D
sterredag
14 jaar geleden
hij is wel hetzelfde als jij op je kop gaat staan en naar dezelfde letter kijkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen ik de vraag las, had ik echt niet verwacht dat er zoveel woorden zouden bestaan die aan die eisen voldoen. Leuk zeg! +1 voor je vraag dus :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het op de andere manier omdraait, dus zoals Sterredag beschrijft, is KOK er eentje, en de namen BOB en OKKO.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oja, en KIK.
sterredag
14 jaar geleden
Ja dat antwoord heb ik verwijderd, kreeg er allemaal minduimpjes op. ONNO kan dan ook nog en DOOD ook
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Raar dat je er minnetjes op krijgt. Want hoe jij het doet, is volgens mij wat ondersteboven officieel betekent. Wat de rest doet zou ik eerder ondersteboven gedraaid noemen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.