Hoe kan ik hem het tegendeel bewijzen en zijn mond laten houden?
Ik ben zelf niet goed in discussies maar ik weet bijna 100 procent zeker dat ik gelijk heb *bloos*
de vraag was bestaat koerdistan of niet?
en dit was mijn antwoord:
Sterker nog. Het bestaat nog steeds. En het is ongeveer 3000. v. Chr. ontstaan.
De precieze grenzen zijn niet duidelijk, maar Koerdistan bestaat ongeveer uit noordelijk Irak Koerdische Autonome Regio, noordwestelijk Iran (vooral West-Azerbeidzjan, Koerdestan het uiterste noordoosten van Syrië de oostelijke en zuidoostelijke regio van Turkije en een klein gebied in Armenië.
Dit gebied is ongeveer ontstaan in 1918. Maar wisselt dus nog wel eens een beetje omdat het geen officiële staat/land is. Wel is er een erkenning. En alleen in Irak is het gebied politiek erkend.
en hij zei tegen mij:
hoe kan een gebied ontstaan? ook nog eens in 1918... beetje laat he. dat gebied had allang ontstaan moeten zijn toen continenten zich aan het vormen waren.
Ha bovendien mensen die zegge dat koerdistan erkend wordt door een aantal landen staten: t wordt erkend als natuurkundig gebied. Zoals we hier de Veluwe hebben. Ik weet niet of de koerden die een eigen staat willen daar wat aan hebben, maar dit is alles wat we kunne doen.
wij goeievragers staan samen sterk!!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.