Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik deze flaptekst verbeteren (zie uitleg)?

De flaptekst van een boek moet pakkend zijn, maar ik vindt mijn flaptekst nog niet echt pakkend. Hoe kan ik dit verbeteren.

Andere verbeter puntjes zijn ook toegestaan.

Dit is de flaptekst:

Mandy en Sanne zijn goede vriendinnen en msnen veel met elkaar, teveel. daarom besluiten ze op een dag tegen hun msn ``verslaving´´ te gaan vechten en verminderen het gebruik van het populaire chatprogramma.

John Taylor de eigenaar van het chatprogramma krijgt via zijn statistieken te weten dat de trouwste chatsters aan het verminderen zijn. Hij nodigt de meisjes uit op kantoor en laat ze allebei tegelijk in loggen op het chatnetwerk. Als er bij allebei een loginfout te voorschijn komt, opent zich een geheime weg naar een fantasy wereld.

Hier kunnen vreemde dingen gebeuren, die de chattoekomst voor eeuwig kan veranderen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Om te beginnen kun je gaan oefenen met herschrijven, zie onderstaande website. Verder kun je bij 'zoeken'het woord flaptekst invullen, je kunt dan tips vinden.
Kleine opmerking: ik vind is zonder t.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Als John Taylor, eigenaar van een chatprogramma, merkt dat een paar leden steeds minder gebruik gaan maken van zijn netwerk, bedenkt hij een plan om dat tegen te gaan.
En dan opent er zich een fantasywereld voor Mandy en Sanne. Er gebeuren vreemde dingen en de chatwereld is niet meer wat het geweest is."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer Mandy en Sanne besluiten hun MSN verkeer drastisch te verminderen, wordt dit onmiddellijk opgemerkt door John Taylor.
Hij is de eigenaar van een populair chatprogramma en komt via zijn statistieken te weten dat deze twee trouwste chatters dreigen af te haken.
Hij besluit de meisjes uit te nodigen op zijn kantoor en laat ze gelijktijdig inloggen op het chatnetwerk.
Wanneer er dan een inlog fout bij beiden tevoorschijn komt, opent zich een geheime weg naar een fantasy world, die zijn weerga niet kent en de chat toekomst voor eeuwig kan veranderen.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind de term "fantasywereld" op een boek niet passen. Gebruik gewoon "andere wereld". Die kan dan fantasyachtig zijn qua beschrijving in het boek, maar je moet het niet zo willen noemen. Voor de personen in het verhaal is die wereld echt, niet het product van hun fantasie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing