Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Luisterboeken: waar koop ik ze in hemelsnaam? Mediamarkt alleen voor kids,v&d goed en wel 10! Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt ook eens gewoon bij een boekenwinkel kijken, die heeft ze meestal ook wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En daar heb k heel wat titels gevonden! Plus 1!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanx voor je antwoord!

Andere antwoorden (5)

bij bol.com
en hier ook http://www.luisterrijk.nl/?gclid=COKm-qHs9qECFUMrDgodVWQhDg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deBruna zowel online als in de winkel
(er zijn 1471 titels)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik koop ze altijd bij V&D. Die hebben een redelijke collectie. Ik strijk nl altijd terwijl ik luister naar een audioboek ... dan is de strijk snel gedaan :-)
De luisterboeken die ik geluisterd heb, zet ik dan weer te koop bij Bol.com. En dat gaat prima.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat weet ik,dat ideetje heb jij me aan de hand gedaan en het is gewoon heerlyk stryken zo! +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh sorry, ik zie nu pas dat je in je vraag zegt dat V&D er niet zoveel heeft. Bij "mijn" V&D valt het mee. Ik zag van de week dat ze Da Vinci Code hebben en de Milennium Trilogie en van Saskia van Noort diversen. En, inderdaad, veel kinderluisterboeken. Zeker voor luie ouders :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb vandaag het diner van Henk van Hulsch gekocht,leek me wel leuk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het Diner? Dat is toch van Herman Koch. Dat lijkt me een goed boek. Ik ken Henk van Hulsch niet. Zal eens kijken bij Bol.
Boekhandel Veenendaal heeft een grote collectie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel openbare bibliotheken lenen tegenwoordig ook luisterboeken uit, zowel voor volwassenen als kinderen.
Ook als je geen lid bent, kun je gratis binnenlopen om te zien wat ze hebben.

(td)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding