Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik goeide samenvating vinden van het boek illusion van frank peretti?

mag in engels of nederlands

Toegevoegd na 18 minuten:
ik zou graag willen weten hoe het eind dicht en hoe het komt ezno. Kan er niet door heenkomen en dit kan ik nergens vinden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

In Picarta. Daar staat het volgende:

De illusionisten Dane en Mandy Collins hebben dertig jaar lang met veel succes shows op­gevoerd. Vlak voor ze met pensioen willen gaan overlijdt Mandy als gevolg van een auto-ongeluk. Terwijl Dane terugdenkt aan hoe Mandy in 1970 in slaap viel tijdens een show, ontwaakt in 2010 een jonge vrouw. Niet veel later tipt een vriend Dane over deze vrouw die spectaculaire shows opvoert in een lokaal café. Dane is vooral ondersteboven van haar uiterlijk: ze lijkt precies op het meisje dat hij veertig jaar geleden ontmoette. Ze draagt dezelfde naam en oefent hetzelfde beroep uit. Dane raakt geïntrigeerd en maakt kennis met haar. De oorzaak van deze verschijning wordt langzamerhand duidelijk. Een geheime overheidsdienst is betrokken bij geavanceerde technologische handelingen.

Toegevoegd na 2 minuten:
En op hebban.nl staat nog wat meer informatie: http://www.hebban.nl/recensies/mads-bruynesteyn-over-illusie
Amadea
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing