Ik zou graag de titel van een kinderboek weten dat ik ooit gelezen heb. Kan iemand mij helpen?
Het gaat om een dun kinderboekje (niet voor kinderen van 5-6 jaar, maar eerder van 9-12 jaar). Het boek gaat over een jongen met een spin als beste vriend (ik dacht dat hij allergisch was voor het gif van zijn spin en als de spin hem beet dan viel hij flauw). Verder ging het nog over aliens die ineens kwamen. Het is een redelijk speciaal boekje want tijdens het verhaal kan je kiezen hoe het verder afloopt: bv. op het dak lopen aliens en dan kan je kiezen:
- het hoofpersonage gaat het dak op: lees verder op p. 20
- hij gaat niet het dak op en gaat terug naar beneden: lees verder op p. 35
Zo een keuzes kon je een aantal keer maken, zodat er eigenlijk 10 verschillende verhaallijnen waren.
Verder dacht ik nog (ik weet dit niet zeker) dat op de voorkant van het boek de jongen, liggend op het dak, te zien was met een alien die naderde.
Als dit niet genoeg informatie, meld het dan even, dan zal ik proberen wat meer info te geven.
Benieuwd of iemand mij kan helpen.
Toegevoegd na 8 minuten:
Bedankt mensen, maar de titel is al gevonden (ik vind het echt ongelooflijk). De titel is:
De beet van de demon
Mocht iemand het boekje ooit eens tegenkomen, zeker lezen. Het is een kinderboekje, maar o zo leuk!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.