Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft Kluun nou precies hetzelfde meegemaakt als in Komt een Vrouw bij de Dokter?

Mijn vriendin zegt dat het allemaal zijn eigen ervaringen zijn en dat hij dus ook wegrende uit zijn huwelijk en massaal vreemdging. Dit lijkt me wel een beetje extreem. Is het echt allemaal zijn eigen ervaringen of heeft hij zijn boek er deels op gebaseerd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Komt een vrouw bij de dokter is een gedramatiseerde autobiografie. Het is dus gebaseerd op zijn eigen levensverhaal, maar wel aangedikt om het verhaal leuker/spannender te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het boek is voor een groot deel autobiografisch. Dat betetent dat het hij het wel heeft meegemaakt, maar ook deels verzonnen. Het boek is waarschijnlijk wat extremer dan wat er gebeurd is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het is zijn eigen leven.
Ik las onlangs een interview van zijn schoonvader van Kluun en die vond het vreselijk, dat boek en die film. Omdat het over zijn dochter gaat en dat Kluun steeds die andere vrouw bezocht had tijdens haar ziekte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is inderdaad een autobiografie. Hij ging ook echt vreemd. Daar heeft hijzelf ook vaak over verteld. Hier en daar zal het verhaal iets aangedikt of veranderd zijn maar het gaat over wat hem en zijn overleden vrouw zijn overkomen. Ik vond het wel herkenbaar. Het leven kan soms extreem en wreed zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing