Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik hier op verder schrijven? (zie uitleg)?

Een hevige hoofdpijn nam bezit van hem. nog even stond hij te wankelen op zijn benen. waarna het zweet hem uitbrak, langzaam trok alle spierkracht uit hem weg en zakte hij bewusteloos in elkaar.
.............................................................................

Het lukt me niet om te beschrijven hoe hij uit bewusteloosheid komt :(

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik denk aan zoiets:

"Áràghòns handen schoten naar zijn ogen om zich tegen een fel wit licht te beschermen, langzaam opende hij zijn ogen en wreef erin, om het vocht eruit te vegen .Toen hij aan het felle licht gewend was merkte hij dat hij op een harde oncomfortabele houtenplank lag. Langzaam ging hij recht opzitten"

Al hebben de mensen die hier vijf maanden geleden antwoord op hebben gegeven, nog wat suggesties gedaan om dit stukje te verbeteren.

Welkom terug!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Geroezemoes in de achtergrond van zijn hoofd. 'Gaat alles goed"..? Een paar tikken op zijn wang. Langzaam komt de realiteit in zijn hoofd op. Zijn ogen openend beseft hij dat hij op de grond ligt.
Wat is er gebeurd?
Je bent flauw gevallen. Blijf nog even rustig op de grond zitten. Vooral niet te snel opstaan' hoort hij zijn vriebndin zeggen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na een tijdje kwam hij bij, helemaal verkleumt want het vroor dat het kraakte.
Hij hoorde dat iemand aan het bellen was en om een ziekenauto vroeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er een beetje aan welke kant je op wil!

Ziekenhuis?
Ontvoering?
Vreemde omgeving?
Of Bekende omgeving?
Droomstaat?

Je kan namelijk alle kanten op....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lichtflitsen... vaag het geluid van stemmen... "bloeddruk ok" ... bloeddruk ok? wat ... "blijf liggen meneer, u bent flauwgevallen" ... flauwgevallen? ... stukje bij beetje komen er flarden terug... *flarden van de reden tot bewusteloos, hier invullen* Liesje.. de auto... ze bewoog niet... hoofdpijn ... zwart... schaaldieren... flesje... vergiftigd, waarom... ik noem maar wat op hier, ik ken de reden tot bewusteloos vallen niet natuurlijk ... :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Langzaam kwam hij bij zinnen, hij bleek zich in een zeer lange tunnel te bevinden, aan wiens eind licht gloorde.
Hij dacht, ik ben nu op weg naar de hemel! Maar uit dat idee, werd hij ruw gewekt, toen hij plotseling een hevige schok voelde en een welgemeend GVD hoorde! Meteen daarop hoorde hij iemand roepen: Sufferd kijk nou uit,waar je rijdt met die brancard. Als hij beschadigd is, zul je het zelf moeten betalen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij kwam langzaam bij door het schelle gepiep van een achteruit rijdende vrachtwagen/het automatisch sluiten van een treindeur/van een mobiele telefoon/van het alarm van een winkelpoortje/ van een brandalarm/van de rat waar hij bovenop lag/ kortom doordat zijn hevige hoofdpijn nog was toegenomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing