Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je een tekening laten maken?

Ik heb een tekening in mijn hoofd die ik nodig heb voor een presentatie.
Maar ik kan niet tekenen. AI kan mij niet helpen want die maakt er steeds een fantasy ding van. En doet verder zijn eigen ding.
.
Een tekening of schilderij zoals in onderstaand voorbeeld.

Picture for question
jc54
2 dagen geleden
Je kunt op veel plaatsen een tekening laten maken, maar voor een bouwtekening ga je niet naar een porttret-tekenaar. In welke richting zoek je iets? Bouw, elekrtisch schema, portret, landschap??????
HeerVoldemort
2 dagen geleden
Ik heb de vraag aangepast

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende plekken waar je een tekening kunt laten maken. Denk aan lokale kunstenaars, of misschien zelfs vrienden die goed kunnen tekenen.

Je kunt ook online platforms gebruiken waar artiesten hun werk aanbieden, zoals Etsy of Instagram. Veel kunstenaars maken ook op aanvraag speciaal voor jou iets.

Daarnaast zijn er ook tekenstudio's en evenementen waar je een portret kunt laten maken, bijvoorbeeld op markten of kunstfestivals.

Wie heeft ervaring met het laten maken van een tekening? Welke plek of artiest zou jullie aanraden?
(Lees meer...)
2 dagen geleden
Amadea
2 dagen geleden
Wie geeft er nou een plusduim bij de niet-helpende fake-antwoorden van deze kunst "intelligentie"?
Inekez1
2 dagen geleden
Ik ben absoluut geen fan van Gwen. Het plusduimpje is niet van mij. Maar bij hoge uitzondering heeft Gwen dit keer wel gewoon gelijk.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image