Waarvoor wordt deze kwast gebruikt?
Hallo, Ik heb een nieuwe schilder set gekocht met 12 verschillende kwasten, maar deze (zie afbeelding) heb ik nog nooit gezien. Het heeft korte en langere haren. Waarvoor wordt het gebruikt?
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Hallo, Ik heb een nieuwe schilder set gekocht met 12 verschillende kwasten, maar deze (zie afbeelding) heb ik nog nooit gezien. Het heeft korte en langere haren. Waarvoor wordt het gebruikt?