Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie is nou de grootste kunstenaar van deze tijd, de Rembrandt als het ware?

Ik heb de alleraardigste kunst van Damien Hirst gezien en ja hij is echt extreem goed geplugd door onder andere Saatchi. Maar ik geloof niet dat hij de meester is die de tand des tijds gaat doorstaan. Maar misschien heb ik het mis. Graag jullie commentaar. Linkjes worden gewaardeerd.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
789

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik ben zelf erg gecharmeerd van Salvador Dali. Zijn schilderijen, tekeningen, schetsen en beelden... allemaal prachtig (in mijn ogen).

Maar hoe hij de tand des tijds gaat doorstaan... wie zal het zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn stem gaat naar Christo, vanwege de eenvoud van zijn kunst en de verwondering die het oproept.
Kunst, zoals kunst hoort te zijn: met minimale middelen een grote impact maken.
Ik heb zelf zijn Umbrellas in California van dichtbij gezien: geweldig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik in de vergelijking mag blijven van Rembrandt... Dan is het pas over vele jaren dat we de hedendaagse Rembrandt werlelijk zullen leren kennen... Net zoals onze Vincent van Gogh...

Het zou zomaar Ayaan Hishi Ali kunnen zijn... Iemand waarvan we nu totaal niet kunnen zien dat het een kunstenaar is op dit moment... wie kan het zeggen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mijn zoontje van 4 jaar
wat hij maakt is echt mooi
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding