Waar is het goeievraag-forum gebleven?
https://goeievraag.startpagina.nl/forum/ komt uit op een startpagina, waar de link naar het forum wel op staat, maar die komt weer uit op... een startpagina, waar de link naar het forum wel op staat....
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Internet. Vragen over computers en internet in het algemeen vind je in de hoofdcategorie Computers & Internet. Specifieke vragen over besturingssystemen, hardware, programmeren, sociale media, software, virussen, phishing en malware vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
https://goeievraag.startpagina.nl/forum/ komt uit op een startpagina, waar de link naar het forum wel op staat, maar die komt weer uit op... een startpagina, waar de link naar het forum wel op staat....
Ik heb internet via Ziggo. Snelheidstesten zijn supersnel. Zowel bekabeld als via wifi. Toch laden veel pagina's langzaam. Cookies al verwijderd overal. Heb het probleem op een macbook, Imac en een Windowscomputer. Zowel via Chrome als Edge.
Wannneer ik Ziggo-internet uit zet en verbind via mijn telefoon via Vodafone -internet laden dezelfde pagina's een stuk sneller
Mijn inlog gegevens zijn correct alsnog krijg ik dit melding(foto)
Ik gebruik gratis versie van Mail Store Home en Outlook via browser, voorheen heeft dit altijd gelukt
Ik kan het niet zo een twee drie vinden. ze hebben een archief optie, en een prullebak die ik nooit gebruik. ik vraag me af hoeveel berichten je kan ontvangen ook in de mailbox voordat ie vol is. en krijg je daar ook een sms
over of zo als ie vol raakt ? (Mijn inbox is dus NIET vol. maar ik vraag me alleen af hoe dit zit)
Als ik de website zoek op google zie ik de aanpasdatum aan. Zie foto.
Hoe krijg ik dit weg? Ik werk met cPanel en kan het maar niet vinden om dit weg te krijgen of uit te schakelen. Iemand tips?
aan=staan.
Hallo
Ik heb een reguliere modem/router van de operator en 2 TP powerlines met wifi 2.4 en 5GHz.
Ik ben eens aan het kijken via het programma inSSIDer hoe de verdeling van de channels zijn.
Ik merkte op dat 1 powerline automatisch een channel kiest en dat deze overlapte met de telenet (van buren) channel op kanaal nummer 11. Dit zou storing kunnen veroorzaken. Ik heb deze ge-hardcode naar channel 6, dit is blijkbaar de channel waarop mijn router/modem uitstuurt. Ik vroeg me af, gezien het dezelfde SSID is, maar verschillende access points, kan het kwaad om een overlap te hebben met deze 2?
Zijn er nog andere voorstellen of lijkt alles goed te staan nu of zet ik de 3 access points best op 1 channel (BV:6) of laat ik alles op automatisch staan?
Alvast bedankt!
Jaren geleden heb ik een grafische chatbox ontwikkeld waarmee je met poppetjes kon chatten i.p.v. saaie tekstchat. De meeste apps maken nog steeds gebruik van alleen tekst. Nu is Chatpoint niet meer actief, maar er zijn alternatieven. Is dit nog actueel, of kunnen we deze chats laten voor wat het is?
Ik heb internet via Ziggo. Snelheidstesten zijn supersnel. Zowel bekabeld als via wifi. Toch laden veel pagina's langzaam. Cookies al verwijderd overal. Heb het probleem op een macbook, Imac en een Windowscomputer. Zowel via Chrome als Edge.
Wannneer ik Ziggo-internet uit zet en verbind via mijn telefoon via Vodafone -internet laden dezelfde pagina's een stuk sneller
Als ik via Google via speech wil zoeken, krijg ik in Brave en Edge de melding 'Geen internet', terwijl ik wel internet heb. Wat gaat hier mis? Werkt het wel in andere browsers? (ik wil van chrome af namelijk)
GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing