welk kattenvoer is beter perfect fit of purina one?
want wil 1 van de 2 eens gaan proberen en kijken wat me poes van 8 maanden er van vind.maar welke is beter kwa voedingswaarde.ok ik weet royal canin is erg goed maar me poes is erg kieskeurig en ik moest toen de royal canin weg gooien want medam moest het niet meer.ze krijgt nu felix inhome maar daar krijgt ze haaruitval van en een beetje roos.en als er eventueel een andere premium voer is wat wel betaalbaar is hoor ik het graag en wat ook interessant is voor een kieskeurige poes te doen is zodat ze er toch van blijft eten
Ik denk maar zo: ik betaal, dus ik bepaal. Als mijn kat het voer dat ik 'm voorschotel niet lust, kan hij zijn eigen eten gaan vangen. Ach, het is maar net hoe je je huisdieren ziet. Iedereen staat vrij om z'n eigen manier te bepalen.
katten kunnen in hongerstaking gaan als ze het eten niet moeten.
dat is gevaarlijk, want al na enkele dagen vasten kan een kat leververvetting krijgen, een potentieel dodelijke kwaal.
Goedkoper blikvoer heb ik wel geprobeerd en dat eet hij echt niet.
Daar ruikt en snuffelt hij aan en dan gaat hij achter me aan lopen en miauwen omdat hij wat anders wil.
Ik koop elke week vis(koolvis en wijting) en dat kook ik dan even:vind hij heerlijk.
En gewoon water is ook niet meer goed genoeg sinds ik kattenmelk koop!:)
Maar ik ben zo gek op m'n kat,hij slaapt zelfs bij me,ik geeft hem met liefde het beste.=^.^=!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.