Wat is de paintball wetgeving?
Ik wil graag mijn eigen paintballgeweer en accesoires (masker, beschermers). Nu vrkeg ik mij af of het wel legaal is, om vis ebay of een webwinkel een paintballgeweer te kopen en te laten verschepen. Aangezien nederland nogal strikt is met de wapenwet. Bij mij in de buurt is namelijk een groot paintballveld waar ik graag elke zondag een dag wil paintballen. Nu is het zo dat ik dan elke zondag dat wapen mee moet nemen, mag dit wel als zeventien-jarige? Het zijn paintballgeweren die verder niet op echte wapens lijken. Ik heb gehoord dat het wapen totaal gedemonteerd moet worden als je het wilt vervoeren.
Toegevoegd na 1 minuut:
Ik wil graag mijn eigen paintballgeweer en accesoires (masker, beschermers). Nu vroeg ik mij af of het wel legaal is, om via ebay of een webwinkel een paintballgeweer te kopen en te laten verschepen. Aangezien nederland nogal strikt is met de wapenwet. Bij mij in de buurt is namelijk een groot paintballveld waar ik graag elke zondag een dag wil paintballen. Nu is het zo dat ik dan elke zondag dat wapen mee moet nemen, mag dit wel als zeventien-jarige? Het zijn paintballgeweren die verder niet op echte wapens lijken. Ik heb gehoord dat het wapen totaal gedemonteerd moet worden als je het wilt vervoeren.
Ik heb even de spelfoutjes ertussenuit gevist
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.