Hoe ontdek ik welke hobby echt bij mij past?
Ik vind zoveel dingen leuk: schrijven,fotograferen,bloggen,internetten,lezen, koken... Maar op de een of andere manier begin ik nooit aan deze hobby's, ik ben altijd opzoek naar iets nieuws. Ik weet trouwens ook niet of ik de bovenstaande hobby's wel leuk vind, omdat ik er nooit aan begin, want dan ben ik alweer bezig om een nieuwe hobby te ontdekken. En omdat ik steeds zeg dat ik deze hobby's leuk vind, voelt het meer als een verplichting om het leuk te vinden.
(lezen doe ik wel veel)
Dus hoe ontdek ik welke hobby echt bij mij past, zonder dat ik naar nieuwe dingen ga zoeken of dat deze hobby verplicht aanvoelt?
Of misschien is er wel een hobby wat ik nog niet ontdekt heb en wat ik zo leuk vind om mij er in te verdiepen?
Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Toegevoegd na 3 minuten:
EDIT: En ik kijk misschien ook wel een beetje teveel naar anderen, dus welke hobby's andere mensen hebben, om er volgens ook in te gaan interesseren terwijl ik er helemaal niks mee heb (haken of breien, bijvoorbeeld) En dus niet kijk naar wat ik zelf leuk vind. Daar heb ik trouwens moeite mee, om zelf te bepalen wat ik leuk vind..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.