Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (8)

Ik dacht 5.. Maar ik blijf van die rommel af ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij 50 gram, maar dit is afhankelijk van de verkoper..
Legaal of niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee joh gekkies, ongeveer een gram.
Wij gingen vroeger altijd een gram halen en dat zat in zo'n zakje. Je had ze ook wel van 1,2 gram.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja tussen 1 en 2 licht er aan wat voor wiet en waar je het koopt p.p wiet krijg je lekker volle zak meestal :$
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt er vanaf wat je besteld. Je gaat naar de coffeshop en je betaald per hoeveelheid. Je kan dus kleine zakjes kopen van 1 of 1,2 gram e.d, maar je kan ook gaan voor 5 gram etc. Er is geen vaste maat. Net zoals er niet altijd evenveel appels in een zak appels zitten als je naar de AH gaat :) Je kiest zelf hoeveel je neemt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal 1 gram. Je kan ook voor gedraaide joints halen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat verschilt. Soms wordt voor je neus afgewogen. Soms is het al voorverpakt. Indien het voor je neus wordt afgewogen dan kan je tot 5 gram bestellen. Of voor een bedrag.
Indien het is voorverpakt dan heb je vaste prijzen voor een zakje. Bijvoorbeeld 5, 10 of 15 euro. Dan hangt het af van de prijs per gram van de wiet hoeveel erin zit. Is de prijs bijvoorbeeld 12 euro per gram en je bestelt een zakje van een tientje dan zit er in het zakje 0.83 gram
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt aan wat je waar koopt, maar voor 5 euro heb je een halve gram dure wiet of een volle gram rotzooi, en alles daar tussenin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing