Speelgoed voor een kind met twee rechterhandjes?

Wie weet iets wat ik een jongetje van 11 kan geven voor zn verjaardag, waarbij hij dingen in elkaar moet zetten. Ik denk dat het kind een handige tinus wordt, echter zijn vader kan niks en vermoedelijk moet ie naar een hoge school en geen mbo waar hij timmeren en dergelijke gaat leren. Wat kan ik het ventje geven waar ie echt blij van wordt? Wie o wie heeft een geweldig idee?

ronron1212
2 uur geleden
Misschien kan hij ook wel goed leren dan is hbo of vwo ook niet verkeerd.
Amadea
2 uur geleden
Een zelfbouwpakket voor een motor, vliegtuig, helikopter of modeltrein.
Pieterke
een uur geleden
Zoek eens op internet. Er zijn allerlei cursussen voor kinderen, meestal van 8 - 12 jaar, op het gebied van timmneren, houtbewerken en.
jc54
een uur geleden
Mecano is leerzaam constructief speelgoed.
gonna
een uur geleden
waar koop je mecano?
gonna
een uur geleden
ah je bedoeld maccano met 2 cc´s Wist niet dat het nog steeds verkocht werd. Mijn broer kreeg dat in de jaren 50

Geef als eerste antwoord