Knip een stuk stof van een onopvallende locatie op de bank en gebruik een knutselmes om een pleister te maken. Het stoffen stuk moet aan alle kanten ongeveer een centimeter groter zijn dan het gat. Een onnodig accentkussen bij bijpassend suède kan een uitstekende bron zijn voor uw pleister. Als je de bank of het kussen niet wilt knippen, zoek dan naar stof in winkels om met je bank te coördineren.
Bekleed de buitenrand van de pleister met lijm van de stof. Schuif de pleister in het kleine gaatje van de bank. Druk voorzichtig met uw vingers om de lijm aan de binnenkant van de stof te laten hechten. Dweil snel overtollige lijm van de pleister met een doek of je vinger.
Droog de lijm af met een föhn op laag tot middelhoog vuur.
2 maanden geleden
Jelmer79
2 maanden geleden
Hier kan ik wel wat mee! Heb ik wel textiellijm nodig zo te lezen. Hartelijk dank voor je tijd en antwoord!