Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb deze foto ooit eens gemaakt en ik denk niet dat het een ufo of zoiets is maar ik weet niet wat wel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (7)

lijkt op vuurwerk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien vuurwerk? Was dit toevallig in Frankrijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stond je binnen of buiten toen je de foto nam? Als je binnen stond, gok ik op een weerkaatsing van lampjes in het glas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-.- het zijn gewoon heel kleine zapplin die vuur heeft die je bij en feest of vierjaardag in de lucht gooit en vliegt weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat komt van een lazershow .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kunnen van die zwevende (Chinese) lampionnetjes zijn.

Toegevoegd na 1 dag:
Om eerlijk te zijn heb ik ook zo iets mee gemaakt. We waren ergens in Nederland (weet niet meer waar) toen we iets langs de hemel zagen vliegen. Het was toen al donker, maar we zaten in de tuin, ik met nog 7 andere. Allemaal zagen ze het, het leek heel erg op een komeet. en het ging ook heel erg snel, maar iedereen zijn dat het Chinese lampionnetjes waren. Heel erg balen dat ik er geen foto van heb!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijken me thaise lampionnen, dat zijn een soort zakken van papier, met een constructie aan de onderkant waar een brandend stukje in was gedrenkte katoen in hangt waardoor de zak zich vult met warme lucht en daardoor opstijgt en met de wind mee zweeft, net zoals een luchtballon alleen dan veel kleiner
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing