wat zou de oorzaak & behandeling zijn van mijn eetprobleem?
een maand geleden woog ik 75kg. Nu een week geleden woog ik 73 kg en dan in 2/3 dagen tijd ineens 70 kg, ik vind het niet erg dat ik 5 kg ben afgevallen maar in 2/3 dagen tijd - 3 kg is toch wel raar dat ik zo snel ben afgevallen. Ik eet ook heel weinig. Ik bedoel dan dat ik smorgens niks eet en smiddags ook niet pas rond de avond wel maar ongzond zoals fastfood. of amper een yoghurtje Smorgens en smiddags soms ook niks of een heel klein beetje en dan savonds ongezond. Feitelijk eet ik heel weinig en als ik eet ,is dat ongezond. Misschien daardoor dat ik ben afgevallen maar ik weet niet de oorzaak waarom ik zoveel en plots ben afgevallen in 2 dagen tijd. Ben ik ziek misschien? Waarom is het zo moeilijk om gezond te eten mijn levenstijl is enorm in de war waardoor ik misschien vitaminen tekort heb waardoor ik afval? iemand een idee wat de oorzaak kan zijn en wat ik kan doen? moet ik me laten opnemen? ik drink ook heel weinig..
Wanneer dat niet meer het geval is, ga naar de huisarts en vraag verwijzing voor een hulpverlener die je kan helpen. Niet alleen met dit probleem, maar ook met je andere problemen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.