Moeten wratten ademen? Hoe doen ze dat in je voet?
Weer een wrattenvraag.
Deels omdat ik een hardnekkige wrat op mijn voeten heb.
Het feit dat die na enkele jaren vanzelf weggaat, lijkt ze zelf niet te weten, want ze staat er nu al zeker 3 - 4 jaar. En ze is enkel maar groter geworden en heeft zich voortgezet.
Bevriezen bij de arts, al zeker 8 keer gedaan. De kleine die in die tijd erbij gekomen waren zijn weg, maar de eerste niet.
Zelf bevriezen, maar dan minder lang na elkaar met zo'n pakketje,... doet niets enkel pijn als het te lang is dat ik het aantik.
Elidon erop doen nix
Een soort zalf erop smeren ( minimaal 3 weken dagelijks en dan afplakken, na aantal weken had ik een vrij grote plek waar mijn huid minder dik was en deed mijn voet zeer, maar wrat is er nog )
Ochtendurine nix tot nu toe
Dus ben ik al naar een volgende middeltje aan t zoeken.
Nu zijn er ook enkele tips die gaan over insmeren met nagellak of een duck-tape erop te doen. Want wratten zouden moeten ademen.
Dat vind ik nogal een raar iets, dat ze lucht moeten hebben, want als ze in je voet zitten en er groet ( bij veel mensen naar t schijnt eelt over ) dan hebben ze toch ook geen lucht.
Dus in hoeverre zijn die twee tips ( wrat doen stikken ) reëel.
Want als dat niets geeft, vrees ik dat ik ga moeten laten snijden en daar kijk ik niet echt naar uit.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.