kan schimmel kanker veroorzaken?
Toegevoegd na 54 minuten:
Hier mijn verhaal
Ik woon nu ongeveer 7 jaar in mijn huidige woning. Sinds ik hier woon blijkt er al schimmel te zitten in de badkamer, deze kwam uiteindelijk in de slaapkamer van mijn oudste dochter en in mijn slaapkamer.
Sinds ik hier woon kom ik erg slecht mijn bed uit, heb brandende ogen en heb erg veel last van mijn astma. Ik heb al meerdere malen een longontsteking gehad. Vanaf dat ik hier woon heb ik tijdens een uitstrijkje elke keer een pap3.
Mijn dochter had dezelfde symptonen. Zij was ook erg moe en kreeg huiduitslag. Nu zij op haarzelf woont zijn de klachten minder, maar nu moet zij morgen naar het ziekenhuis omdat er een onderzoek komt naar eventuele baarmoederkanker. Zij heeft 2x een pap3 gehad en onderzoek wees uit dat zij 90% kans heeft op deze aandoening.
Mijn andere dochter slaapt nu op de slaapkamer van mijn oudste dochter. Zij begint sinds ze daar slaapt ook met de nodige dingetjes. De dokter denkt dat zij hooikoorts heeft, maar ik denk dat het van de kamer komt, omdat zij er meer last van heeft als zij wakker word.
Tevens hebben de kinderen veel verschillende soorten huiduitslag van gewone plekjes toe bultjes.
Ik heb sinds ik hier woon ook 2 katten met kanker gehad en de andere katten hebben vaak last van hun urinewegen. Pas is er weer een nierbekontsteking bij 1 van mijn katten geconstanteerd.
Woningbouwvereniging heeft de douche opnieuw betegeld en geschilderd, meer is er niet aan gedaan. Ik heb zelf de muren geschilderd.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.