Last van vol gevoel en braken, wat kan ik hier aan doen?
Hoi
Ik heb zins bijna 2 weken last.
Het begon met migraine, toen die weg was werd ik heel erg misselijk en kon me eten toen niet meer binnen houden. Dacht dat het voedselvergiftiging was, maar het blijft aan houden. Als ik moet spugen spuug ik "mondjes" meer niet. Ik kreeg dag later ook last van me buik en maag. Ik ben naar de huisarts geweest, maar ik kreeg maagbeschermers (omiprasol) en laxeermiddel (zakjes vermengen met water). Ik kan ze allebij niet binnen houden. ik ben in de eerste week ruim8 kg afgevallen. Heb geen honger.
Me buikpijn zit rond me navel en straalt uit na links en rechts. Vooral als ik op me rug lig heb ik last van de linkerkant (hetgaat steken).
ik neem wel de maagbeschermers, maar die zakjes hou ik niet binnen.
Als ik te snel beweeg als ik wat gegeten/dronken heb spuug ik het ook in keren uit. Ook krijg ik meer last van de maagstreek als ik wat gegeten of gedronken heb.
ik moet morgen nog een keer naar de arts, maar denk niet dat ie er veel aan doet.
ik wou graag weten of iemand anders zo iets gehad heeft/heb en wat die kon eten,drinken
Ik hou wel een beetje boulon en kwark binnen. Soms thee
Ik wou graag tips!!
mvg
Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb ook last van haaruitval, me nagels zijn wel gezond (denk ik er zit nagellak overheen en zijn stevig)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.