Is Imodium de alleen goed remmen tegen diarree of er ook andere oplossing voor dat?
Ik heb diarree overheersende prikkelbare darm syndroom (PDS-D). Ik heb Tasectan geprobeerd met zeer beperkt succes. Ik was aanbevolen Imodium, maar is dat goed voor de lange termijn, of zijn er andere middelen tegen diarree die veilig zijn voor het beheersen van aanhoudende en niet aflatende diarree zijn?
Bedankt!
Ik gebruik sinds een jaar vezels die ik bij de reform zaak haal.
wat het beste bij mij werkt is de juiste voeding eten MET de juiste regelmaat!
als ik dit niet doe helpen de vezels bij mij om me weer op het goede pad te brengen en de diaree te stoppen.
het is voor mij een wondermiddel maar dat komt waarschijnlijk omdat ik goed de verantwoordelijkheid over mijn voeding probeer te houden en de vezels alleen maar neem als ik over de schreef ben gegaan.
Naam van de vezels: Colon Clean ( met psylliumvezels)
Fabrikant: Pharmafood
Prijs: 9,95 / 12,95 ( weet het niet precies meer)
Hoeveelheid die ik gebruik: als ik het aan voel komen 1 theelepel vezel, dan wacht ik een halve dag en als het niet verbeterd is doe ik nog een theelepel.. de volgende dag is het meestal weer stabiel mits ik weer de juiste voeding eet.
Raadpleeg in ieder geval eerst even je dokter voordat je het uitprobeert omdat ieder darm anders reageert. succes!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.