Kan mijn bijnierinsufficiëntie (niet werkende bijnieren) van invloed zijn op mijn epilepsie na het krijgen van een epileptische aanval? (Zie uitleg)
Hallo allemaal,
Ik ben bekend met bijnierinsufficiëntie (Dit betekend dat mijn bijnieren niet meer werken).
Omdat mijn bijnieren niet meer werken moet ik elke dag Hydrocortison tabletjes innemen zodat ik toch Cortisol in mijn lichaam krijg, een heel belangrijk stofje (hormoon) dat normaal bij een gezond iemand door de bijnieren zelf word aangemaakt.
Naast mijn bijnierinsufficiëntie ook last heb van Epilepsie.
Nou heb ik daar een vraag over.
Wanneer ik een epileptische aanval heb gehad en daar net uit kom ben ik echt extreem moe. Nou is dat op zich niet zo bijzonder maar er is wel wat anders raars.
Wanneer ik een epileptische aanval heb gehad en degene die op dat moment bij mij is en steeds aan mij vraagt:
Ben je er weer? Kun je mij horen?
Dan kan ik dat wel horen dat ze dat aan mij vragen, het rare is alleen dat het mij op dat moment niet lukt om antwoord te geven op die vragen.
Ik wil het wel maar op een of andere manier word mijn lichaam geblokkeerd en lukt het mij niet om de ander te laten weten dat ik hun hoor en dat ik weer uit de epileptische aanval ben.
Omdat ik nu een beetje het idee krijg dat mensen gaan denken dat ik express geen antwoord wil geven op hun vragen wil ik dit graag eens voorleggen aan jullie in de hoop dat iemand mij misschien kan vertellen of mijn bijnierinsufficiëntie een oorzaak kan zijn waardoor het mij niet lukt om adequaat te antwoorden direct na een aanval. En hoe kan ik die mensen dit het beste uitleggen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.