waarschijnlijk krijg ik de diagnose fibromyalgie, hoe laat je dan jezelf gedeeltelijk afkeuren?
De vraag zegt het al? al jaren kamp ik met lichamelijk problemen zoals altijd moe zijn, overal pijn, hoofdpijn ga zo maar door. Nu word ik doorgestuurd naar een reumatoloog. Als de diagnose word vastgesteld op fibromyalgie wat dan? ik heb nog nooit 5 volle werkdagen kunnen werken in-verband met lichamelijk het niet aan kunnen. Maar heb dat geld wel nodig hoe kan ik mij dan laten afkeuren? Ik heb momenteel geen werk en heb nog 1 keer ww, en kan volgende week mijn inval contract tekenen die over twee weken pas ingaat. Wat nu?
Toegevoegd na 3 dagen:
Ik heb idd al heel lang klachten begon als sind ik 17 a 18 ben, maar dat valt moeilijk te bewijzen want ben ook gewoon vaak over mijn strepen heem gegaan en gewoon doorgezet. Maar de afgelopen paar maanden zijn de klachten verdriedubbelt. Ik heb nog recht op 1 x een uitbetaling voor mijn ww, alleen ben ik inmiddels op gesprek geweest voor een inval baan (pedagogisch medewerkster) en die heb ik gekregen. moet alleen het contract nog tekenen alleen ik weet niet of ik daar wel goed aan doe om die te tekenen, omdat als ze mij gaan inzetten ik mijn werk niet kan doen op dit moment en dat ik dan al in de eerste week mij waarschijnlijk ziek moet melden. Ook heeft de huisarts een vit d tekort ondekt en daar heb ik nu een drankje voor gehad en pilletjes. Wij hebben financieel gezien het geld echt wel nodig wij hebben last van de crisis dus what to do?
Dus ik ben dan aan het uitvogelen, wat dat zal zijn.
Ik kan het niet veroorloven om me te laten afkeuren. Dus ik doe er alles aan te blijven werken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.