Wat kan ik doen, de vervanger van mijn huisarts heeft me heeft me op allerlei ziektes laten testen, terwijl ik daar niet voor kwam, wat kan ik doen?
Ik kwam voor mijn vraag over lactose, zie vorige vraag, en daarom vond hij het goed om mij overal op te laten testen, zegt hij, maar in het formulier voor het bloed prikken, staat dat er alleen op voedselintolerantie heeft getest, hij heeft niet besproken, waarom hij dat deed, waarom dat het nodig was, helemaal niks. Al deze andere testen heb ik nooit gehad en zit ook niet in de familie. Zoals suikerziekte, leveraandoeningen, terwijl ik darmkrampen had, kijken het bloed in orde was, kijken of ik zwanger was, dat was niet aan de orde, anders zou ik het wel weten?! Wat is hier aan de hand? Hij lachte tijdens het telefonisch spreekuur, ik had wel laten blijken dat dit niet de juiste manier van werken, was. Ook was hij arrogant, lomp en wou hij mij als patient wegpikken van zijn andere collega's terwijl hij een vakantiekracht is, anders werkt hij daar niet. Is dit zomaar gedaan omdat ik aan het zeuren was, terwijl de klachten wel serieus hadden moeten gevonden. Moet ik een klacht indienen, zo ja waar dan?
Toegevoegd na 17 minuten:
Hoe kan er getest worden op allerlei dingen bij het bloedprikken terwijl er in het formulier niks van dit soorten is aangekruist behalve dan voedsel intolerantie?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.