Wit haar op jonge leeftijd, hersenschade? Stress? Of iets anders?
Hallo,
als ik me in het kort moet schetsen, ik ben 23 jaar, 1m81 en 60kg.
In 2009 begon ik plots te kampen met aanhoudende oorsuizingen (Tinnitus noemen ze dat in de geneeskunde).
Het heeft lang geduurd eer ik er mee kon omgaan en heb veel stress gehad daardoor.
In 2010 heb ik een nekletsel opgelopen tijdens het voetballen, "Occipitale condylusfractuur", ik werd niet geopereerd maar wel enkele weken een stevige halskraag gedragen en lang moeten revalideren.
Halverwege 2011 begon ik plots brandende maagzuurklachten te krijgen gepaard met astmatische hyperventilatie, ik heb lang moeten zoeken wat het probleem nu exact was, heb vele artsen rondgelopen omdat ze niet 1oo% wisten wat ik had, uiteindelijk begonnen met Omeprazol en antidepressiva.
En als laatst heb ik per ongeluk met de bovenkant van mijn hoofd per ongeluk op een scherpe hoek in de badkamer gebotst, het deed even pijn maar de pijn trok weg, alleen heeft het enkele weken nog pijn gedaan als ik aanraakte.
Dit gezegd zijnde, ik heb pikzwart haar en sinds 6 maanden heb ik hier en daar witte haar die toch wel opvallend zijn eens mijn haar relatief gegroeid is. Ik probeer de zichtbare witte haartjes met de pincet weg te nemen maar vooral de vraag van waarom heb ik nu wit haartjes op jonge leeftijd houd mij enorm bezig.
Ligt het nu aan de genen of ligt het aan de eventuele hersen/schedel schade die ik paar jaar terug heb opgelopen? Of ligt het nu aan de stress die ik onbewust heb? Of iets anders? :(
Ik heb zelf vaak erge brandend maagzuur maar ik doe dr niks tegen en zelf heb ik mn kop vol spier witte haren (lijkt en voelt net als visdraad.
Zelf weet ik niet hoe en waarom ik dit heb
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.