Hoe stellen ze diagnose van Hypoxie???
Beste mensen,
willen jullie eerst mijn hieronder staande introductietekst lezen? Aangezien dit tekstvakje te klein is om mijn vraag te stellen stuur ik een weblinkje door, zie hieronder:
http://i46.tinypic.com/t0g2dd.jpg
Nu vooral de reden waarom ik dit allemaal vertel en mijn vragen die ik wil stellen...
Ik heb onlangs een film gezien en er was een scene waarbij een patiënt een hersenschudding kreeg en de ouders van de patiënt kregen in het ziekenhuis te horen dat er niet voldoende zuurstof naar de hersenen gaat van de patiënt en dat de kans heel klein is dat de patiënt het overleeft...
Ik heb op google zitten zoeken naar deze 3 trefwoorden: voldoende zuurstof hersenen
En ik kwam terecht op de wikipedia pagina dat gaat over Hypoxie. Ik moet zeggen dat het mij afschrikt als ik naar de symptomen kijk en er zijn gelijkenissen.
Ik wil naar de huisarts gaan maar wat of hoe moet ik het aanpakken en hoe moet ik dit uitleggen?
Ik heb namelijk schrik dat ik niet serieus genomen zal worden want heb een huisarts gehad die me totaal niet aux-serieus nam!!! Dat deed echt wel pijn hoor :(
Weet iemand hoe ze de diagnose kunnen stellen van Hypoxie?
Tips en adviezen zijn meer als welkom...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.