bijna flauwvallen en daarna overgeven?
Ik was vanochtend op mijn werk, en voelde me al niet helemaal goed toen ik erheen fietste. ik heb al een aantal dagen dat ik me een beetje slapjes voel, dus ik stond er niet raar van te kijken. op mn werk aangekomen (slagerij) kon ik moeilijk mn werkkleding pakken. het ligt erg hoog, en ik was heel slap in mn armen dus had heel veel moeite om het te pakken, en terug te leggen. eenmaal aangekleed, en even een slokje water genomen te hebben, ben ik begonnen met werken. ik was een bestelling aan het klaar maken voor een klant die later die dag zou komen, en ik wilde het tasje in de koelcel hangen. ik voelde me opeens heel warm worden, het zweet brak me uit, en mijn oren gingen suizen. ook ging ik wat harder ademen. ik werd plotseling heel misselijk en kreeg steken in mijn buik. ik liep ondertussen naar de koelcel en toen werd ik duizelig. ik hield me vast aan de werkbank, en hield even mn hoofd tussen mijn armen. mn baas vroeg of het wel met me ging, en ik zei tegen hem dat ik niet goed werd, waarna ik bijna over mijn nek ging. hij zei dat ik maar even naar de wc moest gaan. dit heb ik gedaan, en toen ik daar stond moest ik meteen overgeven. ik heb nog een poosje voor de wc gezeten, en was helemaal slap.
ik heb de ziekte van pfeiffer, ik weet niet of het hier wat mee te maken kan hebben? maar ik heb al 2 jaar niet overgegeven, en ben niet vaak ziek. ik geef ook nooit zomaar over. ook heb ik geen bedorven dingen gegeten, en niks anders dan anders gedaan.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.