Kan liegen een ziekte zijn?
Ik werk in de horeca en heb een leidinggevende die continue leugens verteld, hij is 20 jaar en verteld onder andere het volgende:
- Hij is politie in opleiding
- Zijn vader is hoofd van het corps
- Hij heeft een aantal jaar conservatorium gedaan
- Is scheidsrechter bij de fifa (waar hij 30.000 per maand mee verdiend)
- En nog veel meer gekkigheid
Hij werd een tijdje met een collega van mij aangehouden, en z'n bonnenboekje valt uit z'n borstzak, de agent vraagt of hij ook bij de politie zit en vraagt vervolgens zijn 'politienummer o.i.d' trekt dit na en blijkt vervolgens niet te kloppen. Heeft wel altijd handboeien op zak, bonnenboekje, z'n badge etc.
Z'n vader zag ik laatst en lijkt meer op een zwerver dan op een grote baas, daarnaast zegt hij altijd te wonen in een grote villa maar wil hij worden afgezet bij een ander appartement omdat hij altijd z'n sleutels vergeet..
Heeft 't conservatorium gedaan maar is zo musicaal als een donut.
Om als scheidsrechter 30.000 per maand te kunnen verdienen moet je op het hoogste niveau vrij regelmatig fluiten. daarnaast is hij 'te lui' om een nieuwe auto te kopen.
Tenslotte werkt hij al ruim 5 jaar 40 à 50 uur in het restaurant dus is het praktisch onmogelijk wat hij allemaal verteld.
Achter z'n rug om wordt hij op werk tegenwoordig met een flinke korrel zout genomen door alle bullshit die hij verteld (hij heeft zich in alles wat hij verteld wel redelijk goed verdiept)
Kan je hier spreken van een ziekte?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.