Blaasontsteking en nu?
Na allerlei dingen gelezen te hebben weet ik wel bijna zeker dat ik blaasontsteking heb, nu heb ik er al meer dan een week last van omdat dit de eerste keer is en ik geen idee had dat het een blaasontsteking was.. De huisarts is vandaag en morgen gesloten, daarna is het weekend dus kan ik er ook niet terecht, wat moet ik nu doen? Ze zijn er alleen voor spoed gevallen maar is dat dit? Ik drink al enorm veel water de laatste dagen maar het wordt alleen maar erger! Stel dat ik morgen cranberry sap koop en water blijf drinken kan het dan ook over gaan? Omdat antibiotica ook niet altijd goed voor je is.. Daarnaast slik ik aardig wat medicijnen waaronder diclofenac voor een rugafwijking, kan ik deze gewoon door blijven slikken met antibiotica? En als laatste, kan ik er nu op wachten dat ik het vaker ga krijgen omdat ik het nu voor het eerst heb? En hoe zit het dan met vrijen? Komt het nu vaker en moet ik toch naar de dokter of gewoon wachten tot maandag? Alvast bedankt!
Toegevoegd na 16 uur:
Bedankt allemaal! Ik ben vanochtend toch maar naar een dokter gegaan en vanmiddag krijg ik de uitslag! b
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.