Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je van deo kanker krijgen?

ik vroeg me dit af want anders ga ik toch wat minder veel spuiten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Nee, dat is onzin. Ik zou dat mailtje ook maar niet naar alle mensen in je adresboek doorsturen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
t is idd een hoax, niks aan de hand. Er is allang onderzoek naar gedaan naar dat aluminium stofje. Waar ik me wel eens zorgen over maak is als je het inademt van een spuitbus. Dat lijkt me niet gezond met die nanodeeltjes?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Recent onderzoek onder 1606 vrouwen, deels met borstkanker, deels zonder, vond geen enkel verband tussen gebruik van deodorants op welke manier ook en het voorkomen van borstkanker.

Kankerinstituten als KWF Kankerbestrijding en andere medische organisaties als KNMP zijn als regel van mening dat er geen aantoonbaar verband is tussen het gebruik van deodorant en het ontstaan van borstkanker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uuh.. Dus de vrouwen die geen kanker kregen gebruikten geen deo?
En als je iets verder leest zie je dat uit een ander onderzoek deodorant niet,voor kanker heeft gezorgt
Complete larie.
Sowieso: niet meer spuiten dan nodig, want dat is zinloos en kost je alleen maar geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding