Wie kan meer vertellen over het soort griep dat nu heerst (april 2011)?
aLs enige in mijn omgeving ben ik overvallen door de griep.
Dankzij een beste antwoord op mijn vorige vraag weet ik nu dat een virus zich muteren kan en dat je daardoor
een andere variant van hetzelfde krijgt.
Bij mij begon deze griep weer met keelpijn, weinig hoesten. Krampen van nek tot en met hoofd. Stekende hoofdpijn.Niet meer eten. De griep duurt ongeveer 3 dagen, geen hoge koorts.
Ik heb op de nationale griepmeting gezocht en gekeken naar het soort griep dat er op dit moment; omgeving Zuidoost nederland heerst. Statistisch is er genoeg te vinden. Inhoudelijk echter helemaal niks. Niets, over de gebieden waar dat het virus zich bij voorkeur nestelt, hoe dat het komt dat je erg moe bent , geen honger meer, niets beschreven over hoe je aan de symptomen zoals hoofdpijnkrampen en spierpijn.
Wie kan meer vertellen over het soort griep. Is het een variant uit Azie. Heeft ze te maken met nekkramp? Is ze gevaarlijk? (ik heb me deze keer echt doodziek gevoeld).
.Weet je iets meer vanuit je vakgebied; kennis is zeer welkom je hoeft het niet makkelijk uit te leggen. Heb je deze griep ook al gehad? Uit welk gebied in Nederland kom je? Iedereen die ziek is wens ik natuurlijk van harte beterschap.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.