Is dit nou een reden om naar de huisarts te gaan ?
Ik ben al 2 dagen ziek ik heb: hoofdpijn ~ verkouden ~ traanogen ~ hoesten ~ niezen ~ soms een hese stem ~ soms zit in onder de vlekken op mijn gezicht en prikt en voelt branderig aan ~ koorts weet ik niet heb geen zin om steeds te meten.
ik heb wel 2 keer gemeten de ene ochtend was het 37.5 en de andere ochtend 37.7 dus geen koorts denk ik.
Ik zie er wel beroerd uit mede omdat ik mijn ogen soms amper open kan houden door dat mijn ogen zo erg traand en branderig of warm wordt.
Mijn dochtertje maakt zich zo zorgen om mij en zegt steeds je moet de huisarts bellen en zegt als jij morgen niet belt ga ik bellen.
Ze maakt zich zorgen omdat ze die berichten leest op internet over mexicaanse griep.
Ik probeer haar duidelijk te maken dat ik dat niet heb want ik heb geen diaree en geef niet over.
IK heb wel af en toe spierpijn omdat ik zo erg moet hoesten.
Maar ja zeker weten doe ik het niet.
Mijn oudste dochter begint ook al ziek te worden maar ja dat is onvermijdelijk in het zelfde huis.
Zei begint ook al te hoesten en heeft spierpijn.
Toegevoegd na 1 dag:
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ben gisteren heel beroerd geworden ik dacht ff de straat op te gaan, maar ging zowat van mijn stokje. Toen ik thuis kwam zag ik alles draaien. En het zweet brak mij uit in de winkel. Ik heb de hele dag rustig aan gedaan en vandaag ook en veel geslapen, het gaat nu wat beter. Nu begint mijn jongste dochter ziek te worden. Ik houd het wel in de gaten ook omdat we nu alle 3 ziek zijn.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.