hoe komt het dat mijn lichaam een andere kleur afscheidt
ik voel me al paar dagen niet lekker, viel laatst flauw in de badkamer, en toen ik wakker werd moest ik kotsen
daarover maak ik mij geen zorgen,
maar de zwarte kleur zorgde daar wel voor,
Hoe kan dit zijn ontstaan,
wat zijn de gevaren
en hoe kan ik dit misschien verhelpen.
ik ben al naar de dokter geweest en die weet niet wat het is.
Toegevoegd na 5 uur:
het waren btw geen kleine stukjes, maar alleen zwart vloeistof
Heeft je huisarts je naar huis gestuurd zonder enig onderzoek? Erg vaag.
zijn vraag was of ik het kon opvangen en meenemen de volgende keer dat zoiets gebeurd. en ik had inderdaad niets donkers gegeten
met lichte suggesties van anderen kan het stukken sneller verlopen.
Het is zeer waarschijnlijk dat je bloed hebt overgegeven, dit zou erop duiden dat je een bloeding in je lichaam hebt.
In combinatie met het flauwvallen en je niet lekker voelen lijkt me dit al met al geen goed iets.
Dus in plaats van op je kont achter je computer zitten wachten tot een willekeurig persoon zonder medische achtergrond jou vertelt wat zijn leken-conclusie is, zou je wellicht beter naar een arts kunnen gaan, want die bloeding gaat misschien gewoon door.
Je schrijft dat je je geen zorgen maakt, maar dat zou ik maar wel doen als ik jou was.
Zo iemand heeft dit al tig keren voorbij zien komen, in tegenstelling tot de gemiddelde GV gebruiker.
Waarom zou je eerst ons "in het donker laten werken" voordat je naar een arts stapt die je klachten serieus neemt?
Volgens mij krijg je geen bloed meer naar je hoofd.
dat nog binnen het uur,
wacht ondertussen op de resultaten van zo een onderzoek
En eerder beweerde je van niet...?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.