Wie weet er iets over Klebsiella Pneumoniae?
Er is bij mij een Staphylococcus Aureus in mijn neusholte ontdekt en een Klebsiella Pneumoniae in mijn longen. Antibiotica verergert het totale ziektebeeld.
Verder: longontsteking, longvliesontsteking, longemfyseem, longembolie, de SA-wond in neus is tot op het bot verrot en weggevreten, dwars er doorheen naar de andere neusholte, luchtpijp en slokdarm van binnen kapot gebrand, voeten vol wit-gelige eeltachtige schimmel. middelste 2 tenen van beide voeten zijn van stand veranderd (mismaakte houding), haarvaten en aders op voeten en handen knappen spontaan, trombosebeen, slijmbeurzen beide knieën ontstoken, vocht in enkels en knieën, bacterie in beide ogen, helft gezicht is verdooft en tintelt constant, eenderde mondhoek verdoofd en tintelt, laat vaak iets vallen uit handen(voel dit niet gebeuren), botveroudering van 40 jaar, kraakbeenvermindering, dikke bulten achter op de tong(momenteel roodpaars), perkamentachtige huidstructuur voeten, onderbenen, kniëën, handen, ellebogen. spontaan wegvallen(bewusteloos).
Mijn vorige huisarts liet mij een half jaar met een longembolie en trombosebeen lopen en wilde mij niet doorsturen. Ik werd spontaan opgenomen met de longproblemen. Half jaar tot de rest van mijn leven bloedverdunners slikken en/of spuiten. De artsen(Hardenberg) kunnen mij niet verder helpen, stuurden mij eerst door naar Assen. Ik moet nu naar het Academisch ziekenhuis Groningen. Wie heeft dit gehad en wie weet er meer van? Wie helpt?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.